ענת פרידמן - מבט אחר - אתר חדש שלי עומד לצאת בקרוב

שלומות,

 

אז ככה....

בימים אלא אני עובדת על אתר חדש - עבודה !!! ולא רק שלי.

ובנוסף  מסיימים שיפוצים בכמה דירות (תמונות  יפורסמו)

ומחטטת רגליים בחיפוש בתים ובתי מסחר לאלה שפנו לקבל את עזרתי

 

כמה נפלא שיש כוח , מרץ ורצון - זה מה שעושה לי טוב בנשמה

והכל למען האחר

 

******************************************************

השבועות האחרונים הם שבועות קרים . מפונקים אנחנו, לא רגילים לקור.

אך יישנם כאלה שהקור טוב להם, ולא כל כך מזיז...

וכאן אני כדי להזכיר

לא להשאיר תנור דולק בלילה בחדרי הילדים, ואם כן אז השתמשו ברדייטור ,

אמנם עלות החשמל קצת יקרה, אך כך החדר יהיה מחומם וללא דאגות, כמובן שלא להשאיר עליו בגד או צעצוע שיתחמם..

בנוסף השאירו פתח איוורור במקום קרוב, כך יכנס לחדר קצת אויר נקי מן החוץ,

כמו חלק בחלון באותו החדר או במקום קרוב.

 

 ***********************************************************

 מצאתי כמה דברים מעניינים ואשמח לשתף ולהעלות אותם בפניכם - 

 

23 דרכים יצירתיות להשתמש מחדש בכלי מטבח ישנים שחשבתם לזרוק

כשמשהו מתקלקל בבית או נמאס ממנו , דבר ראשון אנחנו חושבים על - "לזרוק אותו"

ולא תמיד חושבים על איך לנצל אותו בצורה שונה , לדוגמא שידה או קומודה שקצת נמאס מהן.

ואני ממליצה - מה שעתכם לצבוע אותו בצבע אחר , מה שיתן מראה חדש לרהיט ?  מה דעתכם ? וודאי זה לא נראה לכם ואולי לא מתחשק לכם להתעסק עם זה.

האמינו לי  זה יראה כמו רהיט חדש בבית.

ואם זה נראה  קשה , (מבטיחה זה לא קשה , זה דווקא קל ) , ואם צריך עזרה -

קיראו לי .. אגיע בשמחה לעזור

 

http://www.pitria.com/old-kitchen-stuff

 

****************************************************************

שימושים מפתיעים לקמח שכדאי להכיר -

 

למי שמכיר ולמי שלא מכיר (מעניינת מסכת הפנים- שווה לנסות)

 

  http://www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=36093

*********************************************************************************************

עיצוב פנים -

ליווי הבונה והמשפץ במגזר הפרטי והעיסקי - למן החשיבה המשותפת ועד לכניסה לבית בחיוך ובזמן. 

עד תליית המנורות והצבת השטיח בכניסה.

 

תיווך והשבחה                                                                                                 

ניסיון החיים והיידע שלי בעיצוב פנים (מבט אחר) הם שהובילו אל עולם התיווך.

הם יסייעו ביד: המוכר , הקונה , השוכר להגיע לנכס המתאים.

 

*********************************************************************************************************************************

למוכר - טיפול בארגון הבית ובמכירת הבית, ולכם נסייע בדרך אל הבית הבא המתאים לכם. 

               

לקונה - להגיע לקנייה של בית החלומות המותאם עבורו במחירי שוק טובים.

 

לשוכר - להגיע לנכסים בהשכרה במקומות בהם ירצה.                                

 

**************************************************************************************************************************************************************** 

 

מי שטרם נרשמו לבלוג    

מי עדיין לא חבר שלנו בפייסבוק - נשמח ללייק (מבטיחה להשיב חזרה)

מוזמנים להציץ באתר

 

 לפניכם  - כרטיס הביקור שלי -    http://bizin.co.il/anatfriedman

 

 

 

שלכם,

ענת פרידמן 

 

נייד      050 - 2056633                           

פקס         04 - 6306358 

E-mailfrianat@gmail.com   

אתר  www.frianat-ma.com