ענת פרידמן - מבט אחר - טבע, שורשים, נפרדים מאבא

שלומות,

 

לפני שבוע נפרדתי מאבא.

 

היום קמנו מהשבעה. חוזרים הביתה, ולשגרה.

קשה להאמין שמעתה אבא שלי יהיה - אבא שבתמונה.

  

תודה לכל אלה שליוו את אבא בדרכו האחרונה וכן לכל המבקרים, המברכים, והמטלפנים. ריגשתם אותי מאוד.

  

קשה לשמוע את אמא אומרת: "למה השארת אותי כאן לבד?".

ומצד שני הנכדים עונים: "סבתא אנחנו כאן בשבילך וצריכים אותך"..

 

אבא נפטר יום לפני טו בשבט.

כמה נוסטלגי ומאפיין להפרד ממנו דווקא ביום המציין את חג הנטיעה - המאופיין בהשרשת השורשים.

אבא התייתם מאביו בגיל 13... אצלו, תמיד יכולת למצוא את האהבה לא"י, לטבע ולאנשים,

את הדאגה לחברים ולמשפחה -  לאמא, לאחי, לי וכל הנכדים.

מאפיינים שהיו תמיד חלק ממנו, המלווים בצחוק, בדיחה וחיוך בצד ..

ומעתה כולנו נדאג לאמא.

 

 

 *****************************************************************************************************

כמה חשוב להיות מחובר לנטיה שלכם, לאהבה/ אהבות  שלכם .

כפי שאבי תמיד אמר לי , לכי עם נטיות ליבך. האמיני במה שנכון לך , ועבורך. עשי מה שמתאים לך.

כך אני מנחה את האנשים שאותם אני מלווה בתהליך של בנייה, שיפוץ, מכירה וקניה

לא הכמות היא החשובה אלא האיכות,

לא הדבר היקר הוא השווה אלא הבחירה המדוייקת שלכם ועבורכם.

 

יהי זכרו ברוך

 

שלכם

ענת פרידמן